Προηγμένη Εξατομικευμένη Ιατρική

+30 210 9756400

akmi-therapeia-tropoiΕκατομμύρια άνθρωποι, τόσο μικροί όσο και μεγάλοι, υποφέρουν από συχνές εξάρσεις του δέρματος και ακμή – και δυστυχώς πολλοί αισθάνονται σαν να έχουν καμία άλλη επιλογή εκτός από το να πάρουν βαριά φάρμακα, όπως το Accutane, προκειμένου να κρατήσουν την κατάσταση υπό έλεγχο. Υπάρχουν όμως πολλοί φυσικοί τρόποι για την καταπολέμηση της ακμής, χωρίς την ανάγκη για συνταγογραφούμενα φάρμακα.

Εδώ είναι μερικές από τις πιο αποτελεσματικές επιλογές:

1) Αποφύγετε το πρόχειρο φαγητό (fast food) 

junk foodΑν και ορισμένοι άνθρωποι με ακμή έχουν γενετική προδιάθεση για αυτήν, πολλοί άλλοι απλά δεν τρώνε τα σωστά τρόφιμα για να διατηρήσουν καθαρό δέρμα. Τα αναψυκτικά, τα τηγανητά, τα σνακ και τα πατατάκια, για παράδειγμα, δεν είναι τα είδη των τροφίμων που προσφέρουν καθαρό δέρμα. Οι τεχνητές γεύσεις και τα χρώματα, το επεξεργασμένο αλάτι, τα υδρογονωμένα έλαια, οι χημικές γλυκαντικές ουσίες, και άλλα κοινά πρόσθετα τροφίμων επιδεινώνουν την ακμή και πρέπει να τα αποφύγετε.

Οι περισσότεροι 17-18αχρονοι έχουν σπυράκια και μπορεί αυτά να συνεχιστούν και μέχρι τα 20 ή και τα 30 τους, εξηγεί ο Δρ George Varigos από το ABC Health & Wellbeing στην Αυστραλία. Οι περισσότερες σοβαρές περιπτώσεις έχουν γενετική βάση, αλλά γενικά, εκτός από τους γενετικούς παράγοντες, ευθύνεται και το περιβάλλον και ενεργοποιείται (η ακμή) και από τα τρόφιμα

Αποφύγετε τα τρόφιμα που έχουν υψηλό γλυκαιμικό δείκτη και προτιμήστε τα φυσικά τρόφιμα, χωρίς χημικά για να καταπολεμήσετε σε μεγάλο βαθμό την ακμή στο δέρμα. Με την πάροδο του χρόνου, οι μεταβολικές αλλαγές που συμβαίνουν ως αποτέλεσμα αυτών των διατροφικών αλλαγών θα βοηθήσουν στην ομαλοποίηση των επιπέδων της ινσουλίνης και θα ανοίξουν οι πόροι του δέρματος και θα αποφεύγονται οι αποφράξεις.

2) Πάρτε συμπληρώματα ψευδάργυρου και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων

Ο ψευδάργυρος είναι ένα σημαντικό μέταλλο που βοηθά στη μείωση της φλεγμονής σε όλο το σώμα και ενισχύει την ανοσία. Επειδή πολλές περιπτώσεις ακμής οφείλονται στην υπερπαραγωγή σμήγματοςOmega-3-150x1501 και στην επακόλουθη συσσώρευση νεκρών κυττάρων του δέρματος που προκαλούν φλεγμονή, ο ψευδάργυρος είναι ένα ισχυρό φυσικό φάρμακο στην καταπολέμηση της ακμής.

Το καλύτερα διαθέσιμα στοιχεία και η εμπειρία έχει δείξει ότι τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α και ψευδάργυρο προσφέρουν τη μεγαλύτερη βοήθεια με την ακμή, εξηγεί η εγκυκλοπαίδεια American Medical Publishing‘s Proven Health Tips. Καλές πηγές ψευδαργύρου είναι: το αρνί, το άπαχο χοιρινό, το καστανό ρύζι, το άπαχο βοδινό, ο σολομός, και η ψητή πατάτα

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, που βρίσκονται στα ψάρια, στο λιναρόσπορο, στους σπόρους κάνναβης, στους σπόρους chia, στο βοδινό και στο βούτυρο (αρκεί να έχει τραφεί με γρασίδι το ζώο), στους ξηρούς καρπούς είναι επίσης ωφέλιμα λόγω της αντιφλεγμονώδους φύσης τους. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα έχουν επίσης αποδειχθεί ότι ρυθμίζουν την παραγωγή του λευκοτριενίου Β4, ένα μόριο που συνδέεται με την υψηλή παραγωγή σμήγματος και την φλεγμονώδη ακμή.

3) Αποβάλετε το στρες μέσω της άσκησης, της γιόγκα και της χαλάρωσης 

altsxaimer-askhsh-diatrofi-alouminioΛόγω της ισχυρής συσχέτισης μεταξύ ορμονική ανισορροπίας και της ακμής, πολλοί ειδικοί πλέον συμφωνούν ότι η τοξική υπερφόρτωση, τόσο σωματικά όσο και ψυχικά, αποτελεί έναυσμα για την κατάσταση. Γι ‘αυτό είναι σημαντικό να χαλαρώνετε το σώμα σας με έντονη σωματική άσκηση, καθώς και να κάνετε αργές-ασκήσεις χαλάρωσης, όπως η γιόγκα.

Ο ύπνος είναι μια άλλη σημαντική πτυχή στη μείωση του στρες και την παρεμπόδιση της ακμής. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Sleep διαπίστωσε ότι για κάθε ώρα ύπνου που χάνετε σε μια νύχτα, ο κίνδυνος ψυχολογικού άγχους αυξάνεται κατά 14 τοις εκατό. Έτσι να είστε προσεκτικοί ώστε να ρυθμίζετε τον ύπνο σας για να βεβαιωθείτε ότι κοιμάστε επαρκώς – παρεμπιπτόντως, ένας υγιής ενήλικας χρειάζεται από επτά έως εννέα ώρες ύπνου κάθε βράδυ.

4) Καθαρίστε το σώμα σας, πίνοντας άφθονο καθαρό νερό, ενώ παίρνετε και προβιοτικά 

Για πολλούς ανθρώπους με ακμή, η αποτοξίνωση είναι αναγκαία για την αντιμετώπιση του ζητήματος της ακμής. Πίνετε τουλάχιστον τρία ή τέσσερα λίτρα νερό κάθε μέρα – μερικοί επαγγελματίες της υγείας συστήνουν πόσιμο αποσταγμένο νερό για μέγιστη αποτοξίνωση – το οποίο θα σας βοηθήσει να ξεπλύνετε τις εσωτερικές τοξίνες και να ενυδατώσετε το δέρμα σας από μέσα προς τα έξω. Πίνοντας άφθονο νερό dysbiosi_probiotika_karkinos-150x1501βελτιώνετε και τη ροής του αίματος, η οποία μπορεί να αποτρέψει την συσσώρευση λίπους στους πόρους σας.

Βεβαιωθείτε επίσης ότι η υγεία του εντέρου σας είναι καλή, λαμβάνοντας προβιοτικά. Μελέτες έχουν δείξει ότι σχεδόν οι μισοί από όλους τους ανθρώπους που υποφέρουν από ακμή συχνά έχουν επίσης χαμηλό οξύ του στομάχου, το οποίο μπορεί να συνδέεται άμεσα με την έντονη ακμή. Αν η πεπτική οδός σας έχει φλεγμονή ή είναι φορτωμένη με τοξίνες λόγω της έλλειψης των ωφέλιμων βακτηρίων, το σώμα σας θα τα βρει σκούρα στο να εμποδίσει την ακμή.

5) Κόψτε τη γλουτένη από το σιτάρι, και τα επεξεργασμένα δημητριακά

gluten freeΜια άλλη σημαντική πρωτεΐνη που επιδεινώνει την ακμή είναι η γλουτένη σίτου. Τα άτομα με ευαισθησία ή δυσανεξία στη γλουτένη – εκατομμύρια άνθρωποι εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία και δεν το ξέρουν καν- επιδεινώνουν τα συμπτώματα της ακμής τους γιατί το έντερό τους δεν ξέρει τι να κάνει με αυτές τις δύσκολα αφομοιώσιμες πρωτεΐνες. Το τελικό αποτέλεσμα για μερικούς είναι οι τοξίνες να αποβάλλονται μέσω του δέρματος, με τη μορφή της ακμής.

Πολλοί επεξεργασμένοι σπόροι στην πραγματικότητα, επιδεινώνουν τα συμπτώματα ακμής, καθώς η περίσσεια υδατανθράκων μπορεί να αυξήσει δραστικά τα επίπεδα ινσουλίνης και να ενισχύσει την παραγωγή του αυξητικού παράγοντα (IGF-1). Με την αποφυγή των δημητριακών, πολλοί πάσχοντες από ακμή έχουν διαπιστώσει ότι τα συμπτώματά τους φεύγουν γρήγορα χωρίς την ανάγκη για φάρμακα ή αντιβιοτικά.

Σχετικά Άρθρα:

Comments are closed.